piątek, 3 marca 2017

Jestem Zuza

Wszystko się kiedyś musi zacząć. Przychodzi taki moment w życiu, w którym myślisz "A, może zrobię to i to. Co mi szkodzi..."
To jest właśnie ten moment u mnie. Już kiedyś prowadziłam bloga o podobnej tematyce... jednak z braku czasu przestałam i usunęłam go. Tak to w życiu bywa - coś przychodzi, coś odchodzi.  I nic na to nie poradzimy. 
Postanowiłam wrócić z kilku powodów - jednych mniej, innych bardziej ciekawych. Jednym z nich było na pewno to, że prowadząc bloga wiele się nauczyłam - nie tylko pod względem pisania, ale także przez to że niektórych informacji musiałam po prostu szukać, później je układać, by powstał z nich jakiś sensowny post. Dzięki temu zostawały one na dłużej w mojej pamięci. No i miałam z tego po prostu radochę.

Może teraz kilka informacji o mnie. Jak wskazuje tytuł posta, na imię mam Zuza, jednak w internecie jestem znana pod pseudonimem "Minoshi Suzume". Nie ma on jakiegoś konkretnego znaczenia. Wymyśliłam go za dzieciaka no i tak mi po prostu zostało :D
Jeśli miałabym się opisać w jednym zdaniu byłoby to na pewno "z zewnątrz czarna, w środku landrynka". Uwielbiam słodkie i urocze rzeczy, jednak wyglądam jak typowa metalówa.
Kocham piercing i ciężki wygląd. Wiem, wiem, kobiecie to nie przystoi, ale ja taka po prostu już jestem. 
W prawdziwym życiu zgrywam twardzielkę, ale tak naprawdę jestem bardzo wrażliwa i nieśmiała. Otwieram się przy kimś dopiero jak go bliżej poznam. Na wielu osobach się zawiodłam i nie jestem już w stanie bezgranicznie ufać.

Moimi największymi zainteresowaniami na pewno jest czytanie mang i książek, słuchanie muzyki i oglądanie seriali oraz anime. Bardzo ciekawi mnie też kultura Japonii - i w sumie wokół tego będzie kręcił się ten blog. Planuje przybliżyć niektórym osobom ten ciekawy (moim zdaniem) kraj, a także dzięki pisaniu poszerzyć swoją wiedzę na jego temat. Nie spodziewam się od razu miliona komentarzy i obserwatorów, bo to nie na tym mi zależy. Ale fajnie by było jakbyście szanowali moją pracę, na którą muszę poświęcić trochę czasu.

Tak więc, miło mi Was poznać.

14 komentarzy:

  1. Blog o Japonii i już wiem, że będę tu wpadać :D. Masz pierwszego obserwatora ^^.
    Miło poznać, powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że ktoś tu zaglądnie tak szybko :D
      Dziękuje <3

      Usuń
  2. Kochana, cieszy mnie Twój powrót! <3

    W ogóle to widzę dopisek, że pracujesz nad wyglądem. W razie czego to służę pomocą, może mogłabym zrobić jakiś nagłówek albo coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pomoc przy nagłówku byłabym meeeega wdzięczna. Ja niestety jaKimś super grafikiem nie jestem i nawet z takimi rzeczami sobie nie radzę XD

      Usuń
  3. Ciesze się z każdego dobrego nowego blogu około Japońskiego mangowego/figurkowego/growego.

    Mam nadzieje że utrzymasz się na fali i będziesz postowałą więcej swoich solidnych recenzji (plusy za Parasite, chociaż preferuje wersje mangową). Jeśli będziesz potrzebowała pomocy z zamawianiem figurek/płyt/czegokolwiek z Japonii to pytaj się mnie, Pauliny lub naszych znajomych z blogów figurkowych.

    Cieszę się że jesteś
    Krzysztof z http://fejwsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuje bardzo.
      Za mangę dopiero się zabieram, bo pewnie jak każdy lubię mieć porównanie. W sumie to była moja pierwsza recenzja, ale mam nadzieje że idę w dobrą stronę. I oczywiście postaram się utrzymać!

      Usuń
    2. O dziwo, akurat niestety większość "tru rill otaku" z długim stażem 2 sezonów ogląda TYLKO anime albo TYLKO czyta mange.
      Niestety anime prawie zawsze jest mocno pocięte/ocenzurowane i mocno zmienione w stosunku do oryginału mangi/novelki (co BARDZO boli mnie w GATE:JSDF które mocno ocenzurowali w anime).
      A i bardzo dobrze tobie idzie, tekst jest odpowiednio długi żeby dowiedzieć się co trzeba ale nie na tyle żeby był za długi i czytający "przeskakiwał" fragmenty.

      P.S. Jest szansa na recenzje jakiejś Mecha serii?

      Usuń
    3. Z tą cenzurą to w 100% się zgodzę. To boli, no ale cóż...
      Jeśli chodzi o recenzje - aktualnie planuje zrecenzować 1 sezon Psycho-pass, ale jesli chodzi o Mecha serię - mam zamiar napisać recenzję "Heroic Age". To moje pierwsze anime tego gatunku, więc niestety nie mam porównania, ale jak na te 7 odcinków które obejrzałam wydawało mi się całkiem spoko. Zobaczymy co z tego wyjdzie :D

      Usuń
    4. Jesli kreska w Heroic age się podoba to polecam:
      - NAJGORSZEG) Gundama - Gundam SEED (Bo SEED Destiny NIE istnieje .___. Nie, nie istnieje)
      - Fafner

      Usuń
    5. Do Heroic Age to właśnie kreska mnie zachęciła, więc na pewno sprawdzę podany tytuł. Dziękuję.

      Usuń
    6. Plus jako że Seed to Gundam, więc są Gunple (modele Gundamow do składania) i to w dobrych cenach bo starsza seria lubiana przez Yaoistki a one raczej nie składają modeli.
      Wiec jak coś byś chciała to mów bo modele wciskam wszystkim znajomym.

      Usuń
    7. Hahaha dziękuję za propozycje. Może kiedyś skorzystam. Niestety, na razie to ojciec by mnie chyba zabił, bo mam za dużo rzeczy w pokoju. Nie miałabym nawet gdzie tego położyć XD

      Usuń
    8. Tego się nie kładzie

      Gunple sie WYSTAWIA I PREZENTUJE xD

      Usuń
    9. Ciiii, o to właśnie mi chodziło XD

      Usuń